سطح کراتینین من 4.5 است: آنچه را می توانم برای صرفه جویی در کلیه ها انجام دهم

جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

سطح کراتینین من 4.5 است: آنچه را می توانم برای صرفه جویی در کلیه ها انجام دهم

سطح کراتینین بالا یک علامت رایج از بیماری کلیوی است و کراتینین 4.5 اشاره دارد به اینکه در مرحله 3 نارسایی کلیه قرار دارید که مرحله کلیدی بیماری کلیوی است. هنگامی که سطح کراتینین بالا اتفاق می افتد، به این معنی است که آسیب جدی به کلیه شما وارد می شود. در حالیکه کراتینین 4.5 است، چه بیماران باید انجام دهند تا کلیه را نجات دهند؟

سطح کراتینین بالا به این معنی است که توکسین ها و زباله های زیادی وجود دارد که در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، انباشت سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. از این رو، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. اگر چه دیالیز نیز می تواند به بیماران کمک کند تا بخشی از سموم و مواد زائد را پاک کند، اما می تواند اندازه های کوچک مواد مانند کراتینین، اوره و آب اضافی را از بین ببرد، در نتیجه، اندازه بزرگ مواد در خون و خونریزی های بیشتری ایجاد می شود کلیه ها و بافت ها.

امروزه، بیشتر و بیشتر بیماران، آگاهی از اهمیت دفع سموم و مواد زائد مختلف را از بدن به طور کامل افزایش می دهند. برای این منظور، درمان های حذف توکسین ها به بیماران مبتلا به سرطان منتهی می شود تا مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن را کاملا پاک کنند. این درمان به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن، جلوگیری از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت و افزایش کارایی سایر روش ها.

در یک محیط سالم و سالم، درمان طبیعی می تواند عملکرد قابل توجهی در بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به دست آورد. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود کلیه بیماری است و بهبود عملکرد کلیه را با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، آزاد سازی التهاب و انعقاد خون.

حمام دارویی باعث افزایش گردش خون بدن می شود که موجب عرق بسیاری از افراد می شود.

علاوه بر این، سایر تداخلات شامل حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، طب سوزنی، ماساژ درمانی، برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند به کمک به بیماران کراتینین 4.5 را کاهش می دهد؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5642.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سطح کراتینین من 4, 5 است: آنچه را می توانم برای صرفه جویی در کلیه ها انجام دهم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.